Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Freestyle 3 XL Comfort
 

Tung, bred og sporty....

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Spentsmurf
June 02, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Denne vogna har farmor anskaffet på egenhånd som bestemor vogn, Et god tiltak som vi i utgangspunktet liker :)

Vogna er tung, den er stiv og det er mye som ikke tiltaler meg.

Det er kjempemorsomt at Quinny satser på de små detaljene, men ringeklokke er kanskje ikke det viktigste! ;) Håndbrems er et stortpluss, og er noe eg skulle ønske flere vogner hadde. Skinnet på håndtaket er litt slaskete og jeg liker bedre andre løsninger. Men det er jo en smaksak. Det er veldig bra at sittedelen er vendbar, i alle fall siden vogna har litt lett for å tippe med ungen vendt fra deg. Stoffet i sportsdelen er tynt, og kalesjen er ikke av de luneste så det er et must med en lun pose på trekkfulle dager. Understellet har et lavt tyngdepunkt som i utg. pkt skulle vært bra, men jeg synes det gjør at vogna er tung å manøvrere. Den er også bred, og sliter med å komme frem i små butikker og ut fra boden (en vanlig dør) må vi ta av det ene hjulet eller slå sammen vogna for å få den med oss.
Det er en fordel med lufthjul i mange tilfeller, så jeg synes denne vogna har mange gode kvaliteter, men desverre tiltaler ikke utseende meg helt. Den er litt for sporty i utformingen for meg tror jeg, med de "synlige" fjæringene og lommene hist og her på kalesjen.
Handlekurven er romslig, men litt vrien å komme til... Sammenslått er ikke dette noen revolusjon, den tar ganske mye plass...

Tja, alt i alt så er det en helt grei vogn men desverre ikke min drømmevogn.

 

Powered by JReviews