Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Happy Duo
 

Brio happy 2010

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av Empa
May 20, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 20, 2010

Brio happy 2010 er en klar forbedring av Brio happy. Derfor må jeg skrive en brukererfaring på 2010 modellen :)

Happy 2010 fås bare med ett type understell, du slipper derfor å måtte velge mellom tre forskjellige typer understell: Telescop, telescop light og compakt, som man måtte gjøre på de eldre modellene (du slipper å velge feil...).

Understellet på 2010 er et lettvektsunderstell på rundt 14 kg, som man kan velge mellom sort og sølv understell, luftdekk eller EWA-plastdekk. Førstnevnte dekk er å foretrekke.

2010 modellen har et mer slimmet og stilrent utseende enn på de foregående modellene.

Fargeutvalget er derimot dårligere på 2010, borte er alle de knasje fargene man kunne velge mellom, og man sitter igjen med litt kjedelig fargeutvalg.

Click-in systemet er derimot bedre enn før, synes jeg.

Føler også at sportsdelen er mer polstret på den nye modellen, men den er kanskje en anelse smalere enn på de eldre modellene.

Ellers er dette en meget god vogn som er veldig god å trille på alt av føre (snø, terreng, asfalt), fjæringen er utrolig god og den er lett å legge sammen. Liker denne veldig godt, og den er absolutt blant de aller beste vognene jeg har hatt.

ANBEFALES :)

 

Powered by JReviews