Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Emmaljunga Scooter 2.0
 

Overraskende god vogn

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Linka_lill
May 11, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Jeg har i utgangspunktet også vært en av anti-emmaljunga personene, og da svigermor kjøpte scooter tenkte jeg, jojo... Syntes ikke utseendet var noe å skryte av i det hele tatt, handlekurven var liten og skranglete, hjulene så ut som de hørte til en dukkevogn bl.annet.
Meeeen, så kom scooter 2.0 som sammen med at mitt vognbehov var forandret, tok meg med storm.

For en fantastisk oppgradering av emmaljunga scooter ;D
Utseendet er blitt tøft, mye grunnet ny design på hjul og handlekurv. Handlekurven er langt mer praktisk og er også noe større. Hjulene ser og føles mye mer solide og orntlige ut.
Praktisk titteluke, mye bedre liggestilling enn forgjengeren, min lille datter sover utrolig godt i vognen.
3 lommer på kalesjen plusser også på inntrykket.

God og myk polstring i setet og rygg, god 5 punkt sele.
Flott at det er mange ulike farger og mønstre å velge mellom.
En stabil og god vogn på all slags føre og vær.


Et lite minus med vognen er at reguleringknappen på handtaket sitter på innsiden, hadde vært lettere om de satt på utsiden.

Produsentene kunne gjerne gjort noe med ryggreguleringen, synes det er en litt tungvindt patent. Hadde vært bedre og mer praktisk om reguleringen hadde vært bak på ryggen, i form av en "knapp" el.lignende, gjerne slik bla. peg perego og basson har.

Absolutt min hovedvogn, nå når min datter er passert 2 år og en vogn hele familien er fornøyd med.

 

Powered by JReviews