Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Koelstra Latinique
 

Kjempebra vogn

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av snoopy81
May 10, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 10, 2010

Jeg har hatt 2010-modellen av denne en stund nå, og jeg er kjempefornøyd! Kjøpte den pga jeg ville ha 3hjuling med vendbar sittedel, og den har ikke skuffet. Lett å trille, snur meget enkelt. Doble hjul fremme gjør den stødig og god. Sittedelen vendes enkelt, er man litt sterk går det helt fint å gjøre det med barnet i vogna også. Vogna er lett å legge sammen, men det er litt dumt at man ikke kan legge den sammen når man har sittedelen vendt mot seg. Fin størrelse på vogna, er ikke så stor og ruvende som mange andre vogner. I forhold til min venninnes Teutonia Spirit S3 er denne en del mindre i omfang. Ryggen kunne vært litt brattere i øverste sittestilling, men sånn tilbakelendt sittestilling er det jo på de fleste 3hjulinger. Vogna blir litt baktung med sittedelen vendt fra deg og man har stelleveske på handtaket (men igjen, sånn er det på de fleste 3hjulinger). Regntrekket er ganske stivt, og i norsk kjølig vær er det ikke så enkelt å ta det på eller legge det sammen. Har løst det problemet med å bruke ett annet mykt regntrekk;)

Vogna triller godt de førene jeg har prøvd den på, i slapsesnø er det selvsagt litt tungt men hvilken vogn er ikke tung å trille på det føret. Har ikke opplevd at snøen kladder mellom forhjulene enda.

Det som gjør at jeg ikke gir toppscore på denne er at det ikke er titteluke i kalesjen. Det savner jeg når vi triller fremovervendt. Men jeg er strålende fornøyd med vogna ellers på alle måter. Finnes mye tilbehør til, som fotpose, parasoll, sitteunderlag (riktignok bare én farge - sort) og man kan bytte ut handlekurven med andre farger om man ønsker. Jeg bruker forresten Emmaljunga sin fotpose på denne vogna, passer nesten perfekt. Fester det med snorer rundt kalesjen, så har man vindtrekk som fungerer utmerket:)

 

Powered by JReviews