Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bébé Confort hightrek
 

Ble fort strøket av lista

Tilfredshet:
 
3.0
Omtalt av studine
May 02, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Dette var en av vognene vi vurderte til lillegull, for jeg hadde lest masse fint om den, og de eksemplarene jeg hadde sett med bag var bare utrolig lekre. Før første titterunde var den faktisk en av mine favoritter!! Man kan trygt si at den ble raskt strøket av lista da vi fikk tatt den i nærmere øyesyn:

Negativt:
- Bitteliten bag, den er kanskje ikke så mye kortere enn andre bager, men siden den er så smal i fotenden, blir det fryktelig trangt med pose
- Sittedelen er liten
- Virket ustabil, selv på butikkgulv. Etter at vi hadde sett på vogna i butikk, møtte jeg i tillegg en stressa pappa med en slik vogn. Han småløp med den, og da krenget den så fælt at den så ut som den skulle kollapse.
- Prisen, den er utrlig stiv sammenlignet med mange andre tilsvarende vogner
- Selgerens overbevisning om at bag er mye bedre som bilsikring enn sete. Dette er jo ikke direkte vogna sin feil, men det er utrolig lett å bli overbevist om at bagen er bedre enn vanlig sete. Nå er ikke bagen testet i Norge, og oppfyller europeisk sikkerhetsstandard, men et belte rundt magen overbeviser ikke meg..!

Positivt:
- Lav vekt
- Blir liten sammmenlagt
- Sittedelen virker behagelig for små barn, problemet er at de vokser ut av den lenge før vognperioden er over.

 

Powered by JReviews