Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Carena Sprint
 

Ok vogn til en billig penge

Tilfredshet:
 
6.0
Omtalt av studine
May 01, 2010

Vis alle mine omtaler
 


Hadde den som eneste vogn til min gutt fra han var ca 8mnd. Syntes den var helt grei, selv om den ikke akkurat er overlegen på trillekomfort og er i overkant bred mellom hjulenen. Har man ikke all verdens med penger, kan denne derfor være et ok alternativ. Synes også den har holdt seg bra, og har god plass til barnet. Den medfølgende fotposen er også et pluss. Vekta er lav, og handlekurven stor og lett tilgjengelig. Synes heller ikke vogna blir så veldig stor sammenlagt, siden jeg faktisk fikk plass til den i bagasjerommet på min 1985-modell toyota corolla UTEN å ta av hjulene først. Hadde litt problemer med at den dro til siden i begynnelsen, men en omgang med smørefett gjorde underverker og ikke hatt problemer med verken knirking eller andre ting etter det.

Min vogn er en 2006 modell og har som sagt vært greit fornøyd med den, og synes den er bedre enn sitt rykte, for ærlig talt, hva kan man forvente til den lave prisen? Jeg tror jeg ga 1300kr for den, riktignok på salg, men likevel...

 

Powered by JReviews