Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Zapp
 

Liten og kjekk ;)

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Spentsmurf
March 13, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: February 02, 2011

Sammenlignet med lignende triller synes jeg denne virker robust. Understellet har relativt tykke og gode konstruksjoner, og den er stødig. Denne har som det meste annet hos oss blitt benyttet som sklie....

Sittedelen er stor og romslig, og selene har polstring. Barnet sitter rett og fint, men det ville vært fin med en bumper, om så som tilbehør.

Det er praktisk med mulighet til ha en handlekurv, selv om denne er liten. (tilbehør) Kjekt at det følger med regntrekk, sånn for sikkerhetsskyld. Adapter for bilsete til de minste er vel det som gjør denne trilla ekstra kjekk, det og at den kan gå som håndbaggasje på fly.

Jeg har kjøpt vognen brukt og med tanke på slitasje etc har den holdt seg godt. Desverre er quinny merket ganske slitt. Noe annet jeg synes er litt rart er når jeg slår opp vognen er den litt treg, men det kan sikkert ha noe med min vogn å gjøre.

Jeg mener at fordelen med denne trillen er størrelsen på setet, størrelsen sammenslått og adapter for bilsete gjør den til en god trille, men hadde den i tillegg hatt mulighet for ligge/hvilestilling ville den fått topp score. Mangelen på dette gjør at den ikke er noe annet enn en trille og da er jo brukstiden temmelig begrenset.

Vognen er også helt perfekt med bilsete, den er stødig og triller godt på glatteunderlag. Den er litt knotete på ujevne underlag og snø.

 

Powered by JReviews