Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

Fabtastisk god å trille

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av YummyMummy
February 27, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: February 27, 2010

Jeg har nylig kjøpt vogna og har kun brukt den som sportsvogn, da jeg hadde en Teutonia Prestige med lufthjul og fashionbag som første vogn. Byttet den ut fordi sportsdelen på Prestige var for trang.

Jeg var lenge i tvil om hvilken 3-hjuling jeg skulle kjøpe, fordi jeg synes f.eks Easywalker Sky er en penere vogn enn TFK, men valgte til slutt TFK fordi denne er den eneste i klassen med håndbrems og regulerbart fotbrett.

Er utrolig fornøyd med valget. Makan til trillekomfort skal man lete lenge etter. Den er like god på skikkelig snøføre (med låst fremhjul) som i kjøpesentre (kan snu på en femøring med svingbart forhjul) Faktisk er den enda bedre på snøføre enn Prestige'n var selv om den er en 4-hjuling og har luftdekk.

Positive sider:

-Fantastiske trilleegenskaper både på snøføre og i kjøpesentre.
-Veldig godt utformet styre som er behagelig å bruke.
-Håndbrems (skivebrems)
-Svært god plass
-Lun
-God sittestilling for barnet
-Full liggestilling
-Regulerbart fotbrett
-Relativt romslig kurv under
-Integrert myggnett i kalesjen


-Titteluke i kalesjen
-Blir liten sammenlagt (mindre enn Prestige. Har goood plass i bagasjerommet på min Corolla)
-Skulderstropp man kan bære den sammenlagte vogna i.
-Lett (13,4 kg)
-Svært romslig bag (Ikke hatt denne, men prøvde i butikken, og min 9,5 mnd gamle sønn på over 11 kg og 77cm fikk plass)
-Det er kommet en ny bag nå i 2010 som man kan gjøre om til sittedel og som kan være vendt mot den som triller.
-Regulerbar bumperbar.

Negative sider:

-Alle glidelåsene og lommene gjør at vogna ikke er like stilig som en del andre 3.hjulinger. Men synes likevel den er tøff å se på.
-Det hadde nok vært bedre med noe annet enn glidelåser til å regulere ryggen, men de fungerer greit.
-Det er ikke trekk til å ha over vogna så den blir mer lun og som beskytter mot lett regn/snø. Man må evt kjøpe en fotpose.
-Det hadde vært supert å kunne vende sittedelen mot den som triller, men det hadde nok gått på bekostning av størrelsen. Og nå er det jo kommet en multifunksjonsbag som nevnt over.

Denne vogna kommer til å vare ut vognperioden og jeg elsker den allerede :-)

 

Powered by JReviews