Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Emmaljunga City Cross
 

En favoritt!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Empa
February 08, 2010

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: March 11, 2010

Etter veldig mange vogner i løpet av elleve år har jeg funnet vogna jeg kan si meg mest fornøyd med (så langt). Det er Emmaljunga city cross. Jeg har hatt vogner med tre hjul, luftdekk, plastdekk, fire hjul, to svingbare hjul foran osv. Men ingen av disse har har jeg likt så godt som denne :)Har kun testet den ut som sportsvogn.

Årsakene til at denne seiler opp som min favoritt er flere. Denne vognen er relativt lett i vekt. Den er passe stor sammenlagt. Lun, myk, polstret og deilig for barnet, kaller den babyrecliner på fire hjul ;)Den har romslig handlekurv. Lun kalesje med integrert myggnetting og fint oppbevaringsrom. Strikk i selene slik at man slipper å regulere selene ettersom barnet sitter eller ligger. Den er god å trille, og de punkteringsfrie dekkene er fine, selv for en kresen luftdekkavgummielsker som meg ;)Fin på snøføre, og lett å manøvrere til tradisjonell firhjuling å være. Elsker denne vogna :)

Eneste minus er vel bare utseende, som jeg synes kunne vært litt mer stilrent. Men det betyr lite, når vogna er så god :)

Emmaljunga city cross kan derfor anbefales på det varmeste! Løp og kjøp!

En oppdatering: Etter et par måneders bruk har jeg ikke noe annet enn å gi denne vogna full pott. Det er den beste vogna vi har hatt!

 

Powered by JReviews