Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Buzz
 

Fornøyd!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av snoopy81
February 07, 2010

Vis alle mine omtaler
 

I utgangspunktet kjøpte vi denne vognen for å klikke bilstolen på understellet når vi skulle på butikken osv - og det var vi veldig godt fornøyd med. Liten og nett vogn i forhold til mange andre som har samme muligheten med å bruke bilstolen på.
Har også brukt den mye med sittedelen på og er stort sett fornøyd. Setet er mykt og godt og jenta vår som nå er 7 mnd trives godt oppi der. I perioder har vi også hatt den inne så hun kunne sitte oppi der og få litt oversikt når hun hadde sutre-perioder:)

Ser at mange mener handlekurven er for liten, men tror ikke man kan få i pose og sekk med en sånn liten vogn så det har jeg ikke savnet i det hele tatt. Stor nok til det viktigste om man ikke har med stellebag eller veske.


Vi har anbefalt denne vognen videre til venner som venter barn pga hvor genialt det var å ha understell til bilstolen. Skjønner ikke de som gidder å slite og bære på den bilstolen inne på butikker og senter ;)


Fordeler:
+ liten og nett, når vi tar av hjulene får vi plass til vogna i skiboksen:)
+ slås lett opp, synes heller ikke det er noe problem å legge den sammen
+ fungerer bedre enn forventet på vinterføre, jeg er kjempeoverrasket! Går helt fint helt til snømengden kommer over ankelhøyde, da først ble det tungt. Imponert!


Bakdeler:
- fremhjulet svinger ikke så godt på gulvet på kjøpesenter osv, men kan være pga vogna vår er velbrukt. Hjulet glir på sånt underlag, men det løser seg når man låser fast hjulet.
- regntrekket er av den stive typen, ganske upraktisk siden det da er vanskelig å få fraktet det med seg når man går en tur noen plass.
- kunne godt vært lufthjul fremme også, men man kan vel kjøpe det som ekstrautstyr hvis jeg ikke husker feil

Alt i alt er vi fornøyd med denne og kommer nok til å ha Buzz som bilstolunderstell og ekstravogn ved neste baby også!

 

Powered by JReviews