Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Freestyle 3 XL Comfort
 

Helt grei vogn

Tilfredshet:
 
6.0
Omtalt av snart3barnsmor
January 17, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Her var det jammen mye negativ..
Jeg skal være enig at denne vogna absolutt ikke er perfekt, men det er ingen vogner!!
Man klarer seg absolutt ikke med bare 1 vogn hele vognperioden. Også kommer det absolutt an på hvilken årstid man får barnet på..Og hvilke kriterier man setter høyest!!

Det som var viktig da vi skulle velge vogn den gangen vi kjøpte denne, var at sportsdelen var vendbar og at det var en 3-hjuling.. Og da var det jo ikke mange å velge mellom..
Jeg personlig liker absolutt ikke designet på Teutonia S3, derfor ble jo valget veldig enkelt...

Men jeg vil nok påstå at quinnyen passer best for barn fra 0 - 1 1/2 år. Men jeg har selv brukt quinnyen på minstemann fra han var 1 år og frem til han var ca 3 år. Og han ar absolutt ikke liten.. Lang gutt - ca. 100 cm da han var 3. Men jeg måtte jo ha kalesjen sammen, for hvis ikke tok han oppi den.
Problemet med vogna var at når gutten min var et par år og skulle sove vendt mot meg, hadde vogna lett for å velte når han våknet og reiste seg opp - og jeg ikke stod ved vogna (det var stelleveske på og da..). Men når jeg var klar over problemet, passet jeg bare på. Og når han skulle sove ute, valgte jeg å ha han vendt bort fra styret - for da velvet den ikke.

Vogna er tung og tar stor plass i bilen..
Men jeg har ikke hatt behov for å ta den inn og ut av bil så mye, så for meg har det ikke vært noe problem.

Vi har ikke brukt denne vogna med bag enda, men til sommern får vi testet ut det og. Men dere som sier bagen er liten - er den ikke det på de fleste 3-hjulinger?? Kan jo ikke sammenligne den med kombi- og duo-vogner!!!

Men jeg vet når babyen vår nærmer seg et år neste sommer, kommer vi absolutt til å kjøpe ny sportsvogn. Men det har jo og noe med at vogna vår nærmer seg 4 år gammel.. Og vi vil da ha en som tar mindre plass i bilen og er litt lettere - så da blir det nok en easywalker sky!!

Skal du ha en tøff og moderne vogn med svingbare hjul og litt størrelse på bagen o pris ikke spiller noen rolle, bør du jo velge Bugaboo Camelon.. Har lyst på denne selv, men den er jo svindyr og jeg er ikke fan av å kjøpe brukt..

Alt i alt er quinnyen en helt grei vogn for de som er under 2 år. Og grei i pris.

 

Powered by JReviews