Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Emmaljunga Scooter 2.0
 

Emmaljunga Scooter 2.0

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Empa
December 01, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Tenkte jeg måtte legge inn en brukererfaring fra den forbedrede 2010 modellen, jeg også.
Har fått testet den ut i noen dager og kan allerede si at dette er mye vogn for pengene. Vil allikevel si at jeg mener denne vognen passer best til barn som nærmer seg året og utover. Vi kjøpte den til vår 2,5 åring, som siste vogn...;)

Designløftet på Scooter er flott, synes kalesjen er bedre, designet er mer stilrent. Pluss for reflekser.

Den forbedrede handlekurven i stoff er virkelig en bra forbedring! Den gjør at vogna skrangler mindre (ikke i det hele tatt, så langt), og den har mye bedre plass.

Selene i vogna er litt dumme med tanke på å feste i vognpose, noe omstendelig blir det. Skulle også ønske bøylen var avtagbar.

Ellers er det pluss for lang liggestilling og regulerbart fotbrett. Synes også liggestillingen virker litt flatere på denne nye modellen.

Den er grei å trille, og demper bra på ulent terreng, men den har ikke luftdekk, så trillekomforten bærer preg av det (luftdekk gir en bedre komfort og demping), uansett så er ikke trillekomforten dårlig. Men jeg sammenligner den med trillekomforten til Mountain buggy og Brio happy (veldig god trillekomfort) ;)....da taper denne vogna...så så det har nok noe å si.

Synes Scooter er noe stiv å manøvrere, blir litt sliten i armene i starten, men det er sikkert en vanesak. Uansett så er dette "pappavogna" her i huset, så da går det greit.

Regntrekket fungerer flott, og jeg opplever ikke at det regner inn i denne modellen, har heller ikke problemer med at kalesjen faller sammen.

Dette er en grei vogn, og super som siste vogn. Virker til å være av god kvalitet, og er nok verdt hver krone :)Er du på utkikk etter en rimelig sportsvogn vogn med god kvalitet, er nok denne å anbefale.

Et lite tips til slutt: Vi kjøpte vår vogn i Sverige og sparte rundt 400 kr.

 

Powered by JReviews