Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster X
 

Uenig i all kritikken!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av Barnevognfreak
November 24, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: November 24, 2009

For meg er det helt uforståelig å lese all kritikken av denne vognen. Har nå hatt vognen i nesten et halvt år, og er veldig fornøyd. Jeg har hatt veldig mange forskjellige vogner, og det er ikke mange som kan slå denne. Det meste av kritikken nedenfor går på små detaljer som ikke er viktig for helhetsvurderingen av denne vognen, og som kunne vært unngått dersom man hadde visst litt mer om vognen. Den har en fantastisk trillekomfort. Den er stødigere enn tfk joggster twist, utformingen av håndtaket er mer komfortabelt. Dessuten kan man justere inn håndtaket i akkurat den høyden man ønsker. Dette er også en forbedring fra den gamle versjonen. Hjulene ruster ikke, og tåler mer. I tillegg har den ringeklokke, noe som har vist seg å være artig og nyttig. I forhold til vogner som OTH/Mountain Buggy tar den mye mindre plass i bilen og har mye større bagdel. Den har håndbrems og er stødigere når barnet blir større og vekten på bakre deler av vognen blir stor. Alt i alt vil jeg likestille den med den gamle versjonen joggster twist, begge har sine fordeler og ulemper. Siden jeg prioriterer sikkerhet høyt ville jeg kanskje valgt denne fremfor den gamle versjonen.

 

Powered by JReviews