Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Go
 

Fantastiske GO!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av maritus
November 02, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Har nett kjøpt denne vognen til gutten min på snart 16 mnd. Og jeg angrer ikke et sekund! Den er bare helt genial! Å jeg tror nok at dette er den vognen som får bli lengst her i huset:)
Lillegutt har nesten ikke sovet i vogn siden han var 8 mnd. Han har kun sovnet der de gangen han har vært helt nødt fordi han har holdt på å stupe.. I Go sovnet han med en gang jeg trillet vognen ut av butikken nesten;) De neste dagene sovnet han så fort vi begynte og trille nedover veien.Altså, vognen må være helt spesiell;) Og d ser så lunt og godt og koselig ut inni der at jeg blir nesten misunnelig
Vognen er en drøm og trille og jeg elsker håndtaket! Herlig å kunne ha han vendt mot meg, spesielt når han sover så jeg kan følge med;).
Synst den blir bare finere og finere for hver gang jeg ser på den også
Og handlekurven er en drøm! Har virkelig plass til alt jeg handler;) Og d er ikke lite he he
synst faktisk den går veldig fint på grus også. Litt tyngre på dypere grus, men bedre enn forventet! er ikke så lenge av gangen en triller på slikt underlag uansett..
Visst jeg MÅ pirke på noe med denne vognen må det være at det kunne vært litt bedre liggestilling. Dette er ikke noe problem for oss men da tenker jeg på mindre barn som skal ligge i den. Men det er bare visst jeg MÅ pirke.
Kan altså anbefale denne vognen på d varmeste til alle som ikke har fått prøvd den enda.
heia GO! Fantastisk

 

Powered by JReviews