Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Cameleon
 

Dårlig kvalitet!

Tilfredshet:
 
1.0
Omtalt av Moldes
October 27, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Bugabooen er en super vogn. Den perfekte baby vognen. Lett å trille og en gedigen bagg. Ett genialt system hvor man kan klikke på sittedel, bag eller bilsete. Gjennomførte detaljer og utrolig brukervennil.

Men kvaliteten er utrolig dårlig! Jeg hadde vognen min i ca 18 mnd. Jeg har vogndilla og hadde 3 andre vogner i tillegg, så vognen ble passet godt på og ble lite brukt.

På de 18 mnd. så hadde jeg 4 chasis. Rammen som sittedelen festes på måtte de bytte 2 ganger fordi kanppene som regulerer sittestilling hang seg opp, stellevesken raknet etter 6 uker, sittedelene raknet etter ca. 1 år. Jeg kjøpte en sommer kalesj, den måtte de bytte en hel hau ganger fordi kom felsydd fra fabrikken. Så uansett hva som ble gjort så var de helt krøllete på.

Så jeg vil faktisk ikke anbefale denne vognen til noen. Greit nok at bugaboo yter en kjempe god kune service at de bytter deler som ikke holder. Men problemet er at garantien er to år, etter kjøps dato, så slik jeg ser det så er det en vogn spm holder i 2 år. Når garanien er ferdig så er det usikkert hvor mye lengre man har brukbar vogn...

En annen ting er at sittedelen er veldig lite.

 

Powered by JReviews