Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

OTH 2006 modell

Tilfredshet:
 
6.0
Omtalt av LogK
October 10, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg tror jeg vil omtale OTH 2006 og MB 2009 i to forksjellige omtaler, for de vil få forskjellig rangering av meg..

OTHen ble kjøpt brukt, og inkl masse utstyr
Det første som møtte meg var at jeg ikke fikk den inn i bilen min :S Noe som skuffet noe utrolig i og med at bilen er en middels stor stasjonsvogn. Etter en del tankevirksomhet og lirking, gikk den inn. Det som måtte til var å legge den inn skrått og så justere den til etterhvert. Men den tok over halve bagasjerommet. Men den går greit inn i hovedbilen vår, en Zafira

Mekanismen for å legge den sammen, er litt snål syns jeg. Ingen som helst sikkertslåser som hindrer at man "feilgjør" noe, om man diller nedi der. Det pleier jo ikke å ha noe å si, men jeg liker når det er en "rød dings" eller noe annet som må holes inn før man kan slå sammen vogna.

Bremsen er liten og veldig uvant, hadde vært fint om den var i en annen farge feks.

Vognen er litt åpen, men virker lun nok når den har ryggen nede. Mini sover godt i vogna og ser ikke ut til å bry seg om at det ikke er full liggestilling. Noe hun er vant til fra GO også. Men mor savner muligheten. Selene har ikke polstring, noe jeg savner og er vant til, men ikke er et must, for all del. Jeg syns sittestillingen er litt tilbakelent men det går.

Handlekurven kan fort bli feillastet og dermed komme frempå forjhjulet, men om man er obs på det, så går det greit.

Vognen er god å trille og jeg vender meg mer og mer til den. Mannen liker den fordi den er så høy, og jeg er litt skeptisk av samme grunn.. :) ALt i alt en god vogn, men når ikke helt opp pga en del ting jeg savner og syns er litt "dumme" med den.

 

Powered by JReviews