Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

Overlegen

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av mamman~til~lucas
September 29, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: October 21, 2009

Jeg har bare trillet MB i en uke, og føler det er nok til å gjøre meg opp en erfaring. Jeg kjøpte en sort 2009 modell importert fra USA, der heter den Mountain Buggy Urban. Jeg har hatt både Simo Kombi, Emmaljunga Scooter og Teutonia Spirit S3 før, og MBen er min klare favoritt, selv om alle vognene var supre til det behovet vi hadde når vi hadde de.

+ fantastsik trillekomfort både i butikker, på asfalt og i terreng - her er den virkelig i en klasse for seg selv! jeg gleder meg til å prøve den på vint2erføre.
+ kjempe lett, føles nesten ikke som om jeg triller en vogn selv når vi går i de bratteste oppoverbakene.
+ justerbart håndtak
+ enkel ryggregulering som gjør at du får ryggen akkurat der du vil
+ full liggestilling
+ akslingene kan dyttes inn i understellet
+ enkel å slå sammen
+ pumpe og flaskeholder følger med
+ mulighet til å bytte trekk

+- handlekurven er liten, men lett tilgjenglig og med praktiske lommer
+- vognen blir flat men lang sammenlagt

- den retteste sittestillingen kunne vert litt rettere
- slark i knekkleddet på håndtaket
- stoffet i kalesjen blir lett krøllete
- kalesjen kunne vært lunere
- "tråder" som henger og slenger her og der trekker ned utseendemessig - samme gjelder alt stoffet som blir til overs og ikke går ann å skjule helt.

Jeg savner vendbar sittedel og justerbart fotbrett, men samtidig er sønnen min stor nok (16 mndr) til at vi klarer oss uten det. Synes også at bumperbar og regntrekk burde følge med en såpass dyr vogn. Jeg har ikke fått kjøpt MBs regntrekk enda, men Tullsa passer supert. Anbefaler også Stay Put Weatherproof stormtrekk på MB.

Jeg omtalte MB som drømmeprinsen en periode før jeg kjøpte den, og det er den virkelig og :)

Her kan du se bilder av MBen min: http://www.barnevognguiden.no/forum/barnevogner/den-store-bildetraaden/min-mountain-buggy-urban.html

 

Powered by JReviews