Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Stokke Xplory
 

Fantastisk vogn !!!!!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av LogK
September 29, 2009

Vis alle mine omtaler
 

I dag har jeg bestilt min tredje Stokke. Trodde jeg hadde lagt inn omtale av den før, men ser ut til at det har jeg ikke ...

Stokke ble kjøpt her da L var 1 mnd gammel. Vi hadde da en Brio Kombi som jeg drog opp ned fra 3 1/2 etasje uten heis. Vi falt pladask for Stokke, og valgte å kjøpe hele pakka. Med alt vi kunne få av ekstrautstyr.

Vi brukte vogna fra dag 1, og ved å bo midt i byen, er det fordelen med at det stort sett er godt brøytet hele tiden. Så vi brukte vognen hele resterende vinteren gjennom. Den klarte seg bra på nybrøytede steder og fastpakket snø.

Bagen er genial, den er lett og god plass ! Vi hadde Stokke sin egen pose til, og brukte kun den i Stokke vogna, med få unntak av gammeldags skinnpose på minusgrader dager. Bagen brukte vi frem til L var 7-8 mnd og gikk da over på sportsdelen. Vi fikk vår da stormtrekket fortsatt eksisterte i pakka fra Stokke.

Vognen var med oss på mange flyturer, og vi fikk mange kommentarer på hvor praktisk transportbagen var ! Dette var før prampacken og mange andre reisebagers tid. Reisebagen er stor og rommer litt mer enn bare vogn hjem fra turen også... hehe...

Sportsdelen er fin og genial med puta for små barn. Vi hadde pose til denne også, og brukte vogna langt utpå høsten før vi skiftet til "vintervogn".

Vi hadde Stokkevognen med oss på ferier til syden, både som bag og sportsutgave, og elsket den som begge deler. Jeg og manen liker at den er så høy og praktisk ! Ved restaurant besøk er det bare å trille inntil bordet, og slippe å tenke på barnestoler etc..

Jeg solgte Stokken til fordel for GO, men har ikke klart å slippe taket i Stokken.
Stokke er eneste vogna som har fått bli gjennom 2 år, mens den ene etter den andre vogna har reist ut og inn av hjemmet !

En helt soleklar favoritt, som nå nok en gang er på vei inn til oss!

 

Powered by JReviews