Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mutsy Urban Rider
 

Kjempefornøyd!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av Sirkeline
September 07, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Kjøpte min Mutsy brukt, siden den dessverre ikke lenger føres av butikker i Norge. Det er imidlertid en del pent brukte vogner å få kjøpt fortsatt.

Vogna er stabil og god, både på asfalt, grusveier og brede stier. Den triller lett, og jeg skjønner ikke hvorfor noen sier den er vanskelig å styre når den er satt i "svingmodus". Et mer relevant spørsmål er kanskje hvor ofte jeg føler at jeg har behov for svingingen. Det funker best på flatt underlag (asfalt eller i butikken), og jeg kjøpte strengt tatt vogna for å gå på tur - ikke på shopping. Men det jo bare å låse hjulene, så fungerer den som en hvilken som helst annen firehjuling!



Vogna har et sporty utseende, og en utforming/høyde som gjør at den også er god å trille for en høy pappa. Han behøver ikke bøye seg - og han snubler ikke i understellet når han skritter ut. Både sportsdelen og bagdelen er vendbar; veldig praktisk i sterk sol. Lillemor sovner så fort hun blir lagt ned, så hun har tydeligvis heller ikke noe å utsette på vogna si :)



Anbefaler denne vogna! Det eneste minuset jeg finner er at den ikke er å få kjøpt ny i Norge. Så man må ut av landet - eller eventuelt handle på internett hvis man vil ha en helt ny vogn eller oppgradere den gamle med tilbehør osv.

 

Powered by JReviews