Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Koelstra Latinique
 

Lett, super å trille og tar lite plass sammenlagt

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Engel80
September 04, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Kjøpte en Latinique sportsvogn da lillemann vokste ut av bagvogna. Ville ha ei lettere vogn med muligheten for å snu sittedelen. Valget falt på KOelstra som jeg hadde hørt mye skryt om og har ikke angret ett sekund!



Vogna er lett å slå sammen (når en har blitt vist hvordan!), tar du av hjula tar den ikke plass i det heletatt i bilen, noe sommer supert når en skal på ferie og trenger baggasjeplass. Hjula er veldig lett å klikke av og på så det er ikke mye ekstra jobb å demontere vogna.



Vogna har super trillekomfort. Den er lett å trille, lett å styre og snur på en femøring, med låst fremhjul er den god også på ulendt terreng. Trinnløs regulering av ryggen er enkelt selv med barnet i vogna. Superenkelt å snu sittedelen. Og det viktigste av alt, lillemann stortrives i vogna si :D



Kun et par små minus. Setet virker litt hardt, noe jeg løste med å sy en pute som passet til vogna. VOgna kan ikke legges sammen med setedelen vendt mot deg.



Anbefaler vogna på det sterkeste. NÅr nestemann kommer blir det nok å gå til innkjøp av bag til denne vogna også. Masse fine farger å velge mellom.

 

Powered by JReviews