Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Bee
 

Rålekker :D

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Empa
August 20, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: November 17, 2009

Som den svorne Bugaboo-fan jeg er, måtte jeg bare ha Bee. Gikk rundt og drømte om denne lenge før jeg endelig fikk meg et eksemplar. Og svarte den til forventningene? Ja!

Pluss:

For det første er jo designet på denne trillen helt fantastisk, den er bare så lekker å se på! Liker at man kan snu sittedelen begge veier, at setet er regulerbart både i rygg og i setelengde, samt at den har full liggestilling, selehøyderegulering og god polstring, kalesjen er stor og god, handlekurven er stor og lett å komme til, spesielt når man har setet vendt mot en. Super regulering av styret. Artig at man kan bytte ut kalesjen i andre farger eller få spesialdesignet. Jeg har allerede byttet kalesje en gang ;)Passer fint både til baby og til større barn. Vår toåring har god plass i Bee, og kan nok godt bruke den ut vognperioden! Veldig god trillekomfort til trille å være! Fin fjæring. Super å bruke med maxi cosi bilstol. Adapterne er enkle å feste.

Minus: Synes den er tung å legge sammen og snu sittedel, inntil man har blitt vant. Fryktelig dyr i pris. Synes regntrekket ikke passer så godt, virker nesten som det er litt for lite til vogna, og når man har større barn i kan regntrekket bli for trangt nede ved bena. Sittestillingen kunne vært rettere (men den er helt ok!). Derfor får den ikke full pott :)

Er veldig glad i vår Bee, og kan ikke se for meg å bytte den ut med det første.

 

Powered by JReviews