Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster X
 

for en bløff!!!

Tilfredshet:
 
1.0
Omtalt av nate81
August 20, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Hadde i utgangsspunktet maxi cosi mura 3,som jeg har brukt til sønnen min de første 6 mnd.

Dette har vært en super vogn!

Men da denne ikke har så mange bra kvaliteter som sportsvogn lot jeg meg rive med og solgte denne for så å reise land og strand rundt etter en joggster x swing.



Problemene begynte da vi pakket den ut...

Skiven på skivebremsen gikk inn i hjulet og lagde en veldig ubehagelig skrape lyd(ikke lett å få en baby til å sove da...)

Dette fikset butikksjefen for oss(citypassasjen i oslo).

Dekselet på push knappen på hjulet var borte etter et par dager,hetten på ventil var også borte etter bare noen dager.

Håndtaket/styret knekker sammen under trilling hvis jeg dytter på det f.eks. hvis jeg skal ha vognen opp på en fortauskant.(veldig irriterende!)

Strammer jeg skruene for at dette ikke skal skje,får jeg ikke klappet sammen styret hvis jeg skal pakke sammen vogna.

En annen ting er at selve stoffet til vogna er festet til vogna med hekter.

Disse hektene spretter opp helt tilfeldig ofte når jeg pakker sammen vogna.

Dette er direkte farlig da ungen kan dette ut hvis flere hekter ikke er skikkelig festet,og det er ikke lett å skulle sjekke disse hektene for hver gang da hele vognen består av disse.



Handlekurven er umulig å komme til med barnet i vognen,så dette er ubrukelig.



Ryggen justeres ved hjelp av glidlåser,den ene røyk etter to uker og jeg får nå ikke satt opp ryggen.

En annen ting er at det er veldig (!) komplisert å sette opp ryggen når barnet sitter i vognen.Man burde være to for å få det til.



Alt i alt er denne vognen så skuffende og vi føler at vi har kastet bort 7000 kr.



Så for all del,styr unna denne vognen!

(må legge til at jeg kjenner mange som har den gamle versjonen og er kjempe fornøyde alle sammen)

 

Powered by JReviews