Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bébé Confort hightrek
 

Fantastisk god vogn der de har tenkt på alt!!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av kaa081
August 11, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: August 11, 2009

Dette er den beste vogna jeg noen gang har hatt - den har massevis av gode finesser og ingenting å utsette på noe!



Windoobagen er stor og deilig, den har vuggefunksjon og seler og kan evt brukes som bilsete selv om det finnes et eget bilsete du kan klikke på hjulunderstellet også. Den festes utrolig enkelt og den er veldig sikker og god å bære med integrerte håndtak. Vi brukte den som reiseseng lenge også og han elsket å sove i denne på dagtid. God lufting i madrassen og utrolig enkel å rengjøre. Stor kalesje som luner godt.



Utrolig stødig til tross for tre hjul, håndbrems er bare helt genialt og det at du kan styre om du vil at forhjulet skal låses eller svinge fra styret og ikke trenger å gå frem for å gjøre det. Handlekurven er kjempestor og gir plass for masse! Den er dessuten kjempeenkel å komme til uansett hvordan vognen er. Bagen er høyt oppe og du kan snu den begge veier. Hjulene kan brukes både til bilsete, windoobag og til sportsdel, helt genialt!! Jeg har dilla på vogner og dette er min soleklare favoritt som hovedvogn fra nyfødt til 1-2 år. Som barnehagevogn og sportstrille etter den alderen er andre vogner kanskje bedre. TFK Joggster Twist og GT Safari er noen som er gode å trille. Som sovevogn i barnehagen kanskje emmaljunga eller Simo..

 

Powered by JReviews