Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Bee
 

En liten morsom sak!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av Spentsmurf
August 04, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Dette er en morsom liten sak som jeg har lyst til å stæsje opp med alt tenkelig tilbehør! Vår har forresten rosa kalesje, jente er jente!!



Kalesjen er veldig lun når barnet sitter og beskytter godt for solen, men dessverre er den ikke like lun når den er i full liggestilling. Men så er det vel ingen utpreget sovevogn heller... Men det at det er full liggestilling på en slik trille veier opp for mye.



Det er en stor handlekurv på vogna (til at den er en trille), den har gode fjøringer og utrolig mange justerings muligheter. Det man likevel bør gjøre er å ta med bruksanvisningen i handlekurven i starten. Den er nok som alt annet lett å håndtere når man først kan det, men før det er den litt kranglete. Jeg synes den er litt vrien fordi man må ha setet i en viss posisjon for å få lagt den sammen, og en annen posisjon for å snu setet, og knappene er tråe men det er vel fordi de er nye. Alt dette er likevel glemt i det man tenker på at det er en trille med like mange muligheter (kanskje flere) en mange sportsvogner.



Det er genialt at man kan justere selve setet frem og tilbake, da passer det godt til både små og bittelitt større romper. Vogna er ikke noen gedigen sak verken å se på eller i sittedelen, men med det justerbarehåndtaket er et stort pluss for oss med en lang pappa og lav mamma. Om vogna er litt kronglete på andre punkter en den heldigvis lett å slå opp og det er ingen sak å justere ryggen i de ulike posisjonene.



Trilla er dyr, og om den er verdt prisen i forhold til andre tilsvarende triller vet jeg ikke, men med tanke på alt tilbehøret man kan kjøpe på, utseende, kvaliteten, trillekomforten (den er kjempegod) og alt så tror jeg faktisk at den er verdt det, i alle fall til de minste barna.

 

Powered by JReviews