Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Go
 

Så godt som perfekt?!!!!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av Spentsmurf
August 04, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Tja, nå er det jo skrevet mye om denne allerede og jeg vil bare si at jeg også er kjempefornøyd. Vi har hatt vår i snart 2 måneder og jeg synes vogna er en drøm å trille nå på sommerføre. Den klarer alle underlag godt, men jeg er spent på vinteren med tanke på at den slet litt i vått gress.



Sittedelen snus kjempelett, selv med barnet i vognen. Jeg synes det er lettere å snu mens hun sitter en når hun ligger, men begge deler fungerer bra. (Til orientering er vår datter 10 kg)



Handlekurven er stor og en drøm for en tidligere spirit kjører. Den er jo så tilgjengelig! Jeg tror nok at jeg skal få meg det "nettet" til å ha rundt kurven, for den er litt åpen og i dette sommerværet blir alt vått og lette ting blåser fort ut.



Jeg har sprettet opp sømmene på selene som justerer setet og på den måten fått en litt rettere sittestilling til snuppa. Liggestillingen er ikke helt flat, og det har tatt litt tid før jeg har vent meg til at hun nok sover godt i vogna.



Vogna er kjempeenkel å slå sammen, og blir liten, tar man seg bryet med å ta av bakhjulene blir den enda mindre og får lett plass oppå all ferie baggasje ;)



Det er selvsagt ting jeg ikke er fornøyd med på denne vogna også. Det er blant annet at jeg ikke blir klok på den låsen man kan bruke for å låse vogna når den er slått sammen, den er så skrekkelig vond å få av og på men tanken er god så den får ikke noe trekk av den grunn. En annen ting er at når man slår opp vogna kan det være litt vrient å få ned igjen fotbrettet. Å trykke inn knappene på siden krevet to hender og da må jeg bruke haka (!) for å dytte ned fotbrettet hehe Det ser nok veldig lurt ut...

I tillegg synes jeg ikke at stellevesken blir hengende noe pent, men det kan være at jeg er i mot stellevesken jeg har, så nå legger jeg den under. ;)



Selene som følger med vogna (de løse) er kjempe praktiske når man først venner seg til de. Vi tar de gjerne på før hun setter seg i vogna, og hun føler nok at hun ikke har seler på og er strålende fornøyd med det.



Alt i alt er vogna en super vogn jeg gjerne kunne tenkt å testet bagdelen på også.

 

Powered by JReviews