Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Zapp
 

liten og lett trille.

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av thessan
July 28, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg kjøpte denne vognen når jeg fikk sønnen min. Jeg kjøpte den pga at jeg hadde maxi cosi sete som jeg bare kunne klikke på. Jeg valgte dette understellet pga av det blei så lite sammenslått også var det for at den skulle vere lett å ta med inn på butikken.

Denne vognen har fungert supert til det. veldig lett å montere sete på og veldig lett å trille. det eneste minuset med den er at du ikke kan henge noe på vognen, for da vil den tippe.

Nå som sønnen min er blitt 1 år bruker jeg den som trille. er super grei å bruke på kjøpesenter dersom han ikke skal sove. (pga av at ryggen ikke kan legges ned).

Designet på den syns jeg også er veldig tøft.



Minuset er jo selfølgelig at man ikke kan legge ned ryggen på den. men det sier seg selv at en så liten og lett trille kan man ikke få med det.

Vi er hvertfall super fornøyd med denne og kommer nok til å bruke den til han ikke bruker vogn lengre. så var en god innvistering for oss selv om den koster hele 2000kr.

Han også brukt den på fly som håndbagasje og det var veldig greit. da har man vognen med seg fra man går inn på fyet til man går av:)

Anbefaler denne vognen på det sterkeste dersom dere skal bruke den til det bruket jeg bruker den til.

 

Powered by JReviews