Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
EasyWalker Sky
 

God vogn - men med en del irritasjonsmomenter

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av LykkelitenMedSommerjente
July 25, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: July 25, 2009

Etter å ha hatt Easywalker Sky i nesten 3 måneder er den nå solgt. Ikke fordi den ikke var grei nok - men fordi den har en del momenter som rett og slett irriterte meg for mye.



Positivt:

- Veldig lett å trille, også med bare en hand

- Liten sammenlagt

- Store gode lufthjul

- Stilig å se på

- God i de fleste terreng

- Full liggestilling

- Lang rygg

- Stor og god titteluke i kalesjen



Negativt:

- Ikke rett sittestilling. Bumperbaren har heller ikke midtreim, slik at barnet sklir under den om en ikke fester han/henne med selene. Og med selene på kommer i hvertfall ikke barnet opp i rett sittende stilling (noe som frustrerte jenta mi maange ganger). Bumperbaren er også plassert for langt framme, slik at barnet i den lett tilbakelente sittestillingen ikke rekker den.

- Det er en grei og romslig handlekurv under vogna, men alt faller ut hver eneste gang en legger sammen vogna.

- Veldig åpen og lite lun kalesje

- En kan kun ha barnet sittene fra seg

- Styret tåler ikke allverdens, var flere ganger det løsnet når vi gikk opp/ned et par trappetrinn

- Glidelåsjusteringene og klipsene en bruker for å regulere ryggstillingene opplevdes for meg tidtakende, og klipsene fikk jeg ikke engang i uten å ta jenta ut av vogna imens..

- Forhjulet falt ofte av når en satte vogna opp etter sammenslåing

- Det følger ikke med noe stormtrekk, og vogna er lite lun

- Regntrekket er stort og stivt, og tar nesten all plass i bagasjekurven når en må ha det med seg



Det er altså en god vogn, men med disse momentene som irriterer mer og mer, er jeg glad jeg har kjøpt meg en annen vogn. :)

 

Powered by JReviews