Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster X
 

Oppskrytt flopp

Tilfredshet:
 
4.0
Omtalt av boysx3
July 24, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Ojojoj.. Dum som jeg var ble jeg revet med av nyhetsvogna som skulle være så super.. Kjøpte vogna usett fra Tyskland, og angrer veldig. Bumperbaren var det første vi reagerte på, den er ikke mulig å åpne enkelt, og er lav, så lav at det er vanskelig å plassere barnet nedi uten at det protesterer. Så den ble fjernet. Ryggen er ikke veldig lang og min ettåring er snart for lang for vognen. Glidelåsen i ryggen har røket allerede og plata som er inne i ryggen har bøyet seg. Hjulet framme er svingbart og låsbart, men på innstillingen "låst" så kan hjulet noen ganger løsne og snu rundt.



Håndtaket må man passe på å stramme ofte, ellers løsner det lett når man legger press på det. Det er godt å holde i, den ergometiske utførelsen er faktisk en god nyhet! Kalesjen er utrolig god og dekkende om man vil, og integrert myggnett er litt plundrete å pakke ned etter bruk, men gud så greit å vite hvor man har det :-) Lommen i ryggen er romslig og en god tanke, men vanskelig å komme til når ryggen er felt ned. Handlekurven under er en vits, det er umulig å komme til den, selv om de har laget et hull under fotbrettet som skal gjøre det lettere. Trillekomforten er god, absolutt, men alle småfeilene gjør at jeg synes den absolutt ikke er verdt pengene den koster.



Vi har kun brukt vognen som sportsvogn.

 

Powered by JReviews