Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Easywalker QTRO
 

Nærmeste perfekte vognen så langt!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av seff
July 17, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Denne vognen er siste tilskudd på "vognstammen" her, og jeg må si den er det nærmeste jeg hittil har kommet den perfekte vognen. Vi har den som sportsvogn, bagdelen har vi ikke prøvd.



Den er kjempelett, fantastisk god å trille og lett å håndtere ellers. Den har full liggestilling, helt rett sittestilling, regulerbart fotbrett og integrerte solskjermer. Sistnevnte er intet mindre enn en genistrek! Handlekurven er rommelig og lett tilgjengelig. Håndtaket er regulerbart, og vognen har smarte lommer i ryggen på setet (skjulte).

Disse kvalitetene er de som gjør at den "slår" vognen jeg hittil synes har vært den beste, Mountain buggy. EW Quatro blir på en måte en hybrid mellom Bugaboo Camelon og Mountain buggy.



De svingbare (og låsbare) framhjulene gjør at den blir lettkjørt og en god shoppevogn, samtidig som det at de er av en viss størrelse og ikke knøttsmå, gjør at den kommer fram overalt og ikke kjører seg fast i grus etc. Den har framkommeligheten og stødigheten til en firehjuling, og trillekomforten og smidigheten til en trehjuling.



Jeg kunne fortsatt å lovprise denne vognen i en evighet, for den er virkelig fantastisk god. I stedet får jeg nøye med med å anbefale den på den varmeste-den er verdt å sjekke ut!

 

Powered by JReviews