Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Stokke Xplory
 

Veldig begrenset bruksområde

Tilfredshet:
 
2.0
Omtalt av seff
July 17, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Nå har jeg etter hvert fått testet ut en del vogner, og ut fra det erfarer jeg at Stokke er den jeg opplever med det mest begrensede bruksområdet. Den forsvant rimelig ut av vår vognpark.

Som terrengvogn er den utelukket. Den kommer seg jo fram, men komforten for barn og den som triller kan jo ikke sies å være ultimat for "turer i skog og mark" akkurat.



Som sovevogn er den også utelukket-sportsdelen er ikke stor, og stangen i midten gjør at barnet blir sittende veldig "fastlåst". Hos oss var det nærmest umulig å få barnet til å sove i denne vognen.



Som shoppevogn er den også rimelig begrenset-jeg synes handlebagen var veldig liten og upraktisk i bruk. I tillegg er vognen et mareritt å legge sammen, så kjappe shoppeturer som inkluderer å ha vognen i bil, er også utelukket. Skal man ikke kjøre bil, blir det jo naturlig nok mer greit. Men jeg savnet som sagt mer plass til varer i vognen.



Så , all over, så synes jeg Stokke hverken egner seg til å være turvogn eller shoppevogn. Da er det så utrolig mange andre bedre alternativer, feks bugaboo camelon.



På plussiden er den fin å se på, og det er også veldig positivt å kunne ha barnet såpass høyt oppe; både for barnet og den som triller.

 

Powered by JReviews