Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Titanium Baby Breeze
 

Mye trille for pengene!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av mamman~til~lucas
June 14, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: November 29, 2010

Å skulle velge vår første trille var for meg nesten en større utfordring enn å velge den første vognen. Jeg hadde laget meg en liste med kriterier, alt fra full liggestilling til lav vekt og at den måtte finnes i blå, i tillegg til at økonomien satt sine begrensninger. Valget falt etter mye om og men på Titanium Baby Breeze. Etter den kom har jeg for det meste bare trillet den. Både for å gjøre meg opp en erfaring, og fordi jeg liker den så innmari godt.
Ettersom det er min første trille, har jeg ingen å sammenligne den med.

+ Enkel og god å trille, - både på grus, asfalt og i butikk. Triller lett over hinder der Teutonia Spirit S3 ville stoppet opp.
+ Svinger lett med det låsbare, doble svivelhjulet åpent
+ Romslig sittedel - foreløpig har min 1 åring god plass
+ Tilnærmet full liggestilling - "hengekøyesete" gjør at barnet ligger godt
+ God sittestilling - det er lettest å få den rettest mulig om barnet ikke sitter helt inntil ryggen når man justerer den
+ God plassering av bumperbaren, barnet får skikkelig nytte av den når det sitter
+ Enkel regulering av ryggen - ikke trinn, så du kan få den i akkurat den posisjonen du ønsker
+ God plass til vår/høst pose
+ Mulighet for lufting tvers gjennom
+ Veldig enkel og rask å legge sammen
+ Lett og liten sammenlagt
+ Mye tilbehør inkludert i prisen. Regntrekk, reisebag og fotpose. Sistnevnte er veldig liten!
+ Kan bæres på ryggen i reisebagen
+ Lette handleposer kan henges på håndtakene

+ - Handlekurven er liten - men det er plass til det mest vesentlige

- Det er litt tungt å få trillen opp fortauskanter o.l.
- Stoffet i setet er glatt, så barnet kan skli litt - (løses lett med seat-inseart)
- Luftehull i regntrekket gjør at det tar inn litt vann om det er mer enn lett yr i luften
- Kalesjen reguleres i trinn, noe som gjør at det kommer en klikkelyd når man gjør det
- Kalesjen dekker ikke så godt i solen - (det løser vi med ekstra solskjerm)
- Handlekurven er utilgjengelig når ryggen er lagt helt ned
- Trillen er lav, og har ikke justerbare håndtak, så den kan bli ubehaglig og trille om man er veldig høy

Jeg ser noen nevner at selene ikke kan reguleres, og gir gnagsår i nakken. Kanskje det er forskjellig på Breezen med bumperbar og den uten, men her kan de integrerte selene reguleres i lengden, og det er beskytter på de for å unngå gnagsnår.

Alt i alt; Er du ute etter en lett, kompakt trille som er enkel å manøvrere og har god plass i sittedelen, anbefaler jeg Breeze på det varmeste! :)

Jeg har funnet nesten helt lik trille under navnet petit star zia i UK og babywelt moon fit i DE.

 

Powered by JReviews