Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Sing
 

God til sitt bruk!

Tilfredshet:
 
6.0
Omtalt av ***
June 14, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: June 14, 2009

Denne vogna er god til sitt bruk. Den fungerer utmerket på flatt underlag, og er meget behagelig å trille der. På ulendt terreng derimot var den ikke noe særlig.

Hjulene framme har litt størrelse, så noen ujevnheter takler den bra men i litt dype søledammer og andre hindringer stagnerte den litt.

Ellers så har den ikke så god demping. Dette er ikke noe problem på flat underlag, og den er også helt ok å trille på grus. Men på ulendt terreng og sannsynligvis på isete underlag er dempingen etter min mening ikke bra nok.



Om man stort sett ferdes på flatt underlag så kan man godt ha denne som eneste vogn, men til min bruk måtte jeg hatt en annen i tillegg med bedre demping og hjul som tåler litt mer ujevnheter.



Sittedelen virker meget behagelig å sitte i. Den er ergonomisk utformet, og gir barnet god støtte. Synes det er supert at man kan regulere fotbrett. Liggestillingen er så som så. Man legger hele setet bak, og får ikke en vannrett flate men barnet blir liggende med baken ned i en dump og beina opp. Noen barn sover sikkert godt i ett sånt sete, men for min gutt var den ikke noen god sovevogn. Det gikk imidlertid greit med soving for kortere stunder.

Videre er sittedelen ikke av de største. Målene er gode, men fotbrettet er noe kort og måten kalesjen er festet på gjør at man ikke får nyttet rygglengden fullt ut når kalesjen må opp.



En annen ulempe med vogna er kalesjen. Den er ikke så veldig lun, særlig ikke når man legger den i liggestilling. Da dekker den hverken for regn eller sol. En solskjerm kan gjøre nytten, men en lun og god kalesje blir det aldri.



Den er også ganske bred mellom bakhjulene, dette gjør den jo også stabil men gjennom smale reoler kan det bli ett problem.



Handlekurven er meget stor og romslig, og man kommer veldig lett til.



Alt i alt så er dette en ok vogn, og som byvogn og shoppingvogn kan den være ett meget bra valg. Har man ett videre bruksområde når den etter min mening ikke helt opp.

 

Powered by JReviews