Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

Veldig god vogn!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av ***
June 13, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: June 13, 2009

Jeg lånte vogna i en uke, og brukte den mye. Slitasje og liknende kan jeg ikke si så mye om siden jeg ikke har hatt den lenge, men kvaliteten på vogna virker generelt veldig bra =)



Vogna har regulerbart fotbrett og håndbrems, noe som er ett stort pluss. Ikke mange (om noen) vogner i samme kategori har dette. I tillegg har den et veldig mykt og behagelig setet, i airgo stoff som puster. Den har videre en liggelengde på hele 1 m, og setet er romslig så vogna passer garantert så lenge man trenger vogn.

Vogna er også meget stødig.



Når det gjelder trillekomfort så synes jeg den var veldig god. Etter min mening var den ikke like god som den litt stødigere oth som jeg har å sammenligne den med, men likevel bedre enn de fleste andre vogner jeg har trillet.

Videre har den forholdsvis god demping. Dette kan gjøre den litt tyngre å trille på flatt underlag enn vogner med mindre demping men fordelen med bedre demping på ulendt terreng veier godt opp for dette.



Stort pluss for håndbremsen som er super i bratte nedoverbakker, og som nok også er veldig god å ha på vinterføre. Jo større og tyngre barnet er, jo mer nytte har man nok av den bremsen =)



Når det gjelder brukervennligheten var den helt ok. Etter min mening ble det litt mye styr med glidelåser for å sette opp/legge ned ryggen, og i forhold til flere andre vogner jeg har hatt så var det litt styr å slå den sammen. Når den først er sammenlagt er den forholdsvis liten, det er også ett pluss med vogna =)

Men når det gjelder ryggregulering og sammenslåingmekanismen så er nok dette mye vanesak, og ikke noen grunn til å la være å kjøpe vogna. Likevel nok til at den ikke får toppscore hos meg =)



Handlekurven rommer ganske mye, men det er det med tilgjengeligheten da. Ikke minst når ryggen er lagt ned så kan den være kronglete å nå til. Men man får sine teknikker. Dette er den andre grunnen til at vogna ikke får toppscore.

Siste minus med vogna er at den føles noe ruvende, det tok litt tid før jeg vente meg til størrelsen på den. Men etter en uke tenkte jeg ikke noe særlig mer på det ;)



Alt i alt en meget god vogn som anbefales på det varmeste, og da spesielt til litt større barn som fortsatt trenger en fullverdig sportsvogn.

 

Powered by JReviews