Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo 124
 

En forbedring!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Empa
June 10, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Dette må jeg si er en oppgradering av Simo 123. En sportsvogn som ble savnet da den gikk ut av produksjon. Det er nok en av grunnene til at vi har fått simo 124 :)



124 er på samme måte som 123 den perfekte sovevogn i barnehage på grunn av sin romslige sittedel og lange rygg.

Den har som sin forgjenger, godt med reflekser og har vind og vanntett stoff noe som er kvaliteter Simo er godt kjent for!

Kalesjen på 124 virker mindre ruvende enn på 123, uten at det går ut over lunhet.

Vognen kommer i flotte farger, og jeg fikk spesielt sansen for det blomstrete trekket.

Den aller beste forbedringen som er gjort med Simos sportstrille er at den har fått gode luftdekk, noe som gjør denne en god del bedre å trille enn forgjengeren, da det bla. demper mer. 123 hadde nok en tendens til å riste mer på ujevnt underlag på grunn av plastdekkene.

Eneste som jeg kan nevne som minus på denne er vekten. 17, 3 kg er mye for en sportsvogn etter min mening. Bortsett fra det anser jeg dette som et godt kjøp for de som ønsker en klassisk sportsvogn/trille-modell med god kvalitet!

 

Powered by JReviews