Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Hjul til teutonia
 

Hjul cross 09

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av ***
May 28, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 28, 2009

Mistralen jeg har hatt for en periode hadde lufthjul, cross 09. Jeg var veldig fornøyd med hjulene, de lekket lite luft og synes lufthjul gir vognen bedre demping. Dette var spesielt viktig siden barnet da var ganske lite, og vi gikk en del på litt ulendt terreng. Vi hadde også vogna vinterstid, og hjulene fungerte meget godt på snø og isføre.



Jeg prøvde aldri Mistralen med annet enn lufthjulene, men med erfaring fra andre vogner uten lufthjul så synes jeg at lufthjul gir best demping og trillekomfort ved turtrilling, mens luftkanalhjul gir bedre trillekomfort innendør (lufthjulene blir på en måte "seigere" å trille innendørs) og man slipper å tenke på punktering og å fylle i luft.



Når det gjelder kvaliteten, så synes jeg dekkene til Teutonia holdt mye høyere kvalitet enn de tilsvarende Brio dekkene jeg har å sammenligne med.

Pga av at hjulene var gode og solide, og holdt godt på luften gir den rangering 10 =)



På vanlig flatt underlag som asfalt ect vil jeg si at trillekomforten er ganske lik uansett hvilket hjul man velger, men også her gjelder det at lufthjul demper noe mer mens luftkanal ikke punkterer =)

 

Powered by JReviews