Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
GT safari
 

En god vogn til rimelig pris

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av ***
May 25, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg fikk låne vognen noen dager for å prøve den ut, og det er på bakgrunn av dette jeg skriver erfaringen. Jeg har dermed ikke hatt den over lengre tid, men har etterhvert en del kunnskap når det kommer til vogn og egenskaper så jeg tror jeg skal kunne skrive en god brukererfaring likevel =)



Jeg kan starte med å si at vogna jeg lånte var 3 år gammel, men den hadde holdt seg meget godt så om vognene behandles bra har de god varighet.



Jeg ble (som mange andre) overrasket over at vognen har en veldig god trillekomfort, spesielt til å være i denne prisklassen. Den var behagelig å trille både på shopping, tur på vanlig vei og på traktorvei.

På traktorvei savnet jeg noe mer demping, men de store bakhjulene gjorde at vogna likevel forserte ulendte partier uten at det ble ubehagelig for ham som satt oppi.



Den er noe tyngre enn oth som jeg har å sammenligne med, og den var litt stivere å trille men ikke verre enn at jeg anbefaler vogna =)



Barnet satt godt i vogna, men den begynte å bli litt liten til min 2-åring. Den kunne got ha hatt noen cm til på ryggen og litt lenger fotstøtte. Men dette er ikke noe stort problem, og om man synes det er greit at hodet stikker litt over ryggstøtten så kan barnet bruke vogna lenge.

Setet i seg selv virket veldig behagelig for barnet å sitte i.



Likte også godt at den har brett med litt oppbevaringsplass og plass til kopper/flasker, og en god sportsbøyle/bumper bar for barnet.



Når det gjelder kalesjen er den omtrent like lun som de andre trehjulingene den er i samme kategori som.



Den hadde grei brukervennlighet, og ble ikke for stor sammenlagt.



Alt i alt en meget god vogn, det mangler litt for at den er perfekt men det skulle bare mangle til den prisen ;)

 

Powered by JReviews