Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Maclaren Techno XLR
 

Veldig god trille!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av ***
May 20, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: October 26, 2009

Maclaren techno xlr minner veldig om maclaren techno xt, og har stort sett de samme funskjonen men den er jo noe større. For lave mennesker kan nok vogna virke litt stor og ruvende, men for meg som er høy var den veldig god og stabil å trille. Den passet meg bedre - og føltes dermed bedre å trille - enn xt. Så for de som er høye anbefales det på det varmeste å gå for denne modellen om man skal ha en maclaren trille =)

Den er meget god å trille til å være en trille med denne typen hjul. Den har god fjæring, er stødig, stabil og triller dit den skal uten at hjulene trekker i noen retning. Fungerer også greit selv på noe ulendt terreng.

Også litt større barn har god plass i denne trillen, og min lange 4-åring hadde grei plass i den. Selv om hodet stikker litt over kanten er det god plass under kalesjen. 2-åring sitter veldig godt i den.

Den har regulerbar rygg som er lett i bruk, lun kalesje med super solskjerm, blir ganske liten sammenlagt og er veldig enkel å bære med seg sammenslått. Kan slås opp og sammen med en hånd.
Greit med vendbart sitteinnlegg om barnet skulle grise til, eller om man blir lei fargen og vil variere litt =) Liker også godt at det følger med fottrekk, det trengs på regnfulle dager og/eller kalde dager, og beskytter også godt mot vind.

Et meget godt kjøp om man vil ha en god og anvendelig trille!

 

Powered by JReviews