Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

Min brukererfaring av Mountain buggy 09 modell.

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Empa
April 26, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: November 05, 2009

Jeg har fra før skrevet en brukererfaring generelt for denne vogna, så jeg kommer kun til å ta for meg endringene som er gjort med denne, mot de tidligere modellene:

-Røde bremser er praktisk, og gjør bremsen mer synlig.
-To nye reguleringsmuligheter på selene: Praktisk ordning som gjør det lettere å få selene til å passe best mulig for både små og store barn.
-Bakakslingen kan skyves inn: Praktisk når man skal transportere vognen, da det hidrer skade på bakakslingen, og det gjør vogna smalere sammenlagt.
-Koppeholder er flott, men jeg kaller det heller en flaskeholder.
-Mindre handlekurv: Tenkte dette var dumt før jeg kjøpte vogna. Men i bruk har dette ingenting å si, forbedringen som er gjort med handlekurven viser seg ved at man slipper at forhjulet tar bort i handlekurven, slik det kunne gjøre på de eldre modellene.
-Flat liggestilling: Den største og beste forbedringen :)

Konklusjon: Den nye modellen har gjort Mountain buggy/OTH til en enda bedre vogn :)
Om jeg skal pirke på noe, må det være ved å si at det eneste vognen mangler for å bli den mest perfekte vogn er: Vendbar sittedel :)

Jeg kan ikke annet enn å igjen gi full pott :)

Når har jeg prøvd vogna med bagen (en 08 modell). Har alltid hørt at OTH/MB-bagen skal være så fryktelig liten. Noe jeg nå må si at jeg IKKE synes den er! Bagen er bra og fin, og egner seg godt selv til vinterbarn med andre vognposer enn voksi classic. Eneste er at den ikke er fullt så dyp som de helt store bagene. Så dere som er i tvil om å kjøpe Mountain buggy for at bagen hevdes å være liten, det er ikke min erfaring! Løp og kjøp!

Vogna har til nå vært ganske så stiv i pris, og skal man ha bag i tillegg, kan det fort bli dyrt. Jeg kjøpte min bag brukt på finn.no til under tusenlappen :) Et lite tips for å få vogna komplett til et litt rimeligere pris.

 

Powered by JReviews