Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
ABC Design Zoom
 

Søsken/tvillingvogn med mange muligheter

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av boysx3
April 21, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Dette er vel den mest perfekte søskevogna jeg har hatt, og jeg har hatt tre.. Sportsvognsetene og babybag er like romslige som på en enkeltvogn og kan brukes lenge. Understellet klappet enkelt sammen og tar ikke mye mer plass enn en enkeltvogn. Det eneste du har "ekstra" er et sportsvognsete eller en babybag. Den passer fint for de som mest går i byen, på sentere, på asfalt og grusveier i ikke alt for kupert terreng.For det er klart at det blir tungt, med en vogn og to barn i hvis det er bratte bakker og kupert terreng. Du har en diger bagasjeplass under i midten, som det er greit å komme til untatt når begge ligger i sovestilling mot hverandre. Men det er enkelt å tippe setene fram og tilbake, så det er ikke noe problem. Sportsvognsetene har stillbar fotstøtte og hele setet tippes framover og bakover til sitte eller sovestilling. Setet er så romslig at jeg har brukt voksi-pose i vinter. Framhjulene er svingbare og låsbare, og ikke så alt for små. Vogna er enkel å klappe sammen og seter/bag/adapter klikkes enkelt på. Kalesjen på sportsvognsetene kunne ha vært større, men har løst det ved å kjøpe til ekstra solskjerm. Dette er det same problem som alle vogner med "tippe-seter" har, ettersom kalesjen tippes bakover sammen med setet. Teleskophåndtak, og høy nok til at gubben på 190cm trives med vogna. Superstabil! Det er absolutt den søskenvogna vi har hatt hvor barna har sittet og ligget best i. De syens det er kjempegøy og sitte mot hverandre og tøyse :-)

 

Powered by JReviews