Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Titanium Baby Breeze
 

Fornøyd!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Spentsmurf
April 17, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Denne trillen ovegår mine forventninger!



Etter hva jeg har forstått finnes det to typer av denne trillen. Det er en fra Reflex/barnashus kjeden og en som føres i nettbutikkene.

Den fra Reflex/Barnas hus fikk jeg beskjed om at ikke hadde bumperbar og mulighet for adaptere til maxi cosi, om dette er rett aner jeg ikke. Den jeg så i butikken hadde også en annen mekanisme for å justere ryggen enn den jeg kjøpte i en nettbutikk. Der er det en slags knapp jeg trykker inn for å justere ryggen, og dette fungerer kjempefint.



Trillen fungerer fint på både grus, asfalt og kjøpesenterunderlag. Min datter er 9 mnd og sitter greit i trilla, men jeg er glad jeg har bumperbar, da vriker det "lunere". Liggestillingen er grei, selv om den ikke er helt flat.



Trillen er lett å trille og manøvrere. Med maxi cosi sete på virker den litt tyngre og det er greit å kunne trille med begge hender, hvis ikke trekker den lett til en side.



Den er enkel å legge sammen. Og trillen er kjempelett å løfte på, både med og uten barn i.



Det som trekker ned for meg er at handlekurven er utilgjengelig om barnet ligger. Føttene til små barn blir hengende litt i løse luften. Stoffet er litt glatt, så man kan få følensen av at barnet glir litt. Jeg tror man må ta av adapter eller bumberbar for å få lagt trilla helt sammen... Virker i alla fall slik for meg.



Jeg skulle ønske jeg hadde funnet denne trillen helt fra starten av, da den er genial til mitt bruk!

 

Powered by JReviews