Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Titanium Baby Breeze
 

Helt grei trille!

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av *fairyquita*
April 15, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Min erfaring med denne vogna blir egentlig en sammenligning med quinny zapp. (har hatt zappen i ett år selv, før jeg lånte breezen på ferie)



Trillekomforten er ikke all verdens, vil si helt grei. Zappen er mye lettere å trille. Breezen var mye tyngre og vanskeligere å trille rundt på enn zapp, selv om vi hadde en treåring i zappen og ettåring i breezen.



Breezen har god plass til barnet, og barnet sitter godt! Den er utrolig lett og legge sammen og slå opp, her slår den zappen overlegent. STORT pluss for nedfellbar rygg.



Fottrekket er vel nesten bare en vits. Det er utrolig lite. Når vår lille lå og sov i vogna, dekket trekket snaut opp til magen. Med en to-tre åring i vogna, stopper vel trekket ved knærne ;o) (trekket har en lomme under som bena til barnet legges inn i, og festes deretter med et par hemper til rammen)



Men må innrømme at hvis ikke trillen hadde hatt nedfellbar rygg, og vært så enkel å ta inn og ut av bilen, hadde nok stjernene blitt ennå færre. Men på den andre siden hadde det kanskje blitt flere om jeg ikke var vandt til zappen fra før.





Alt i alt er det en grei trille å ha liggende i bilen. Prisen er ok, og den er verdt pengene.

 

Powered by JReviews