Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Maxi Cosi Mura 3
 

grei nok

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Spentsmurf
April 08, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg har ikke vogna selv, men en venninne har den. Hun sier de er veldig fornøyd :-) Her er mine tanker om vogna.

Den har en flott, nesten perfekt babybag!!!! Stor, romslig og med netting! Veldig bra.

Den har teleskophåndtak, som passer lav mor og høy far, eller omvendt.

Solide adaptere for bilsete.

Sportsvognsdelen ser veldig kul ut uten kalosje, og barnet ser ut til å sitte godt i den, selv om det kanskje virker litt lite lunt med et lite barn der på vindfulle dager da det er for varmt for pose.

Det jeg synes var litt kjipt da jeg trillet denne vogna (har kun en trilletur med den) var at det virket som den var litt "stiv". Liten mulighet for vugging, og den fulgte ikke terrenget det ble mer harde dunk i hver hump.

Da jeg hadde håndtaket i rett høyde for meg så sparket jeg gjentatte ganger borti understellet, det irriterte meg. Måtte gå med korte skritt for å unngå det, men det er sikkert en vanesak. Jeg er ikke spesielt lang, med mine 163 cm...

Handlekurven var lett tilgjengelig med bag, men den er liten og ikke plass til allverden.

Alt i alt synes jeg vogna er veldig fin, spenstig sportsdel (ikke som alle andre), stor bag, ulike farger, adapter for bilstol og den er vel ganske gunstig i pris.

 

Powered by JReviews