Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster III
 

Meget fornøyd

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av osloborger
March 13, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Omtrent identisk som TFK Joggster Twist, bortsett fra fronthjulet. Vi har både det dobble svinghjulet og det single fastemonterte. Det dobble svinghjulet kan låses ved å dreie knotten på toppen. Vi har 12" størrelse på hjulene. I skogen bruker vi det faste single hjulet og er veldig fornøyd med det. I byen og ellers bruker vi det dobble svinghjulet. Vi låser det dobble svinghjulet i ulendt terreng som når det er mye snø og annet hulter-til-bulter her i byen. Av og til HATER jeg at det dobble svinghjulet setter seg fast i rennesteinen, andre ganger ELSKER jeg hvor stabilt vognen triller bortover alléen.



Erfaringene for Joggster III er nok mer eller mindre identiske som med Joggster Twist, men denne er nok mer stabil og tåler røff kjøring.



Nå har guttungen vokst seg stor og mett og ut av baggen. Sportdelen skal nå prøves ut, og vi gleder oss villt. Har vært på prøvetur rundt kvartalet, og har en glidende overgangsstrategi. For oss har det i alle fall ikke noe å si om barnet vender fremover eller bakover mot oss. Guttungen er 7 mnd og er nå mer opptatt av hva som skjer forover enn trilleførerens grimasetryne. Vi følger elegant med gjennom takluken i stedet :-)



Well done, dette er vogna si det...

 

Powered by JReviews