Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Lambda
 

Mer og mer fornøyd

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av mammaentilgutten
March 08, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: March 08, 2009

Vi har hatt spirit 3 og var litt skeprisk med å kjøpe denne da vi ikke var fornøyd med spiriten. Mannen var meget skeptisk siden han ikke har vært særlig imponert med vogner med mindre forhjul. Han fikk helt avsmak etter at jeg kom hjem med Bugaboo.

Men, begge har vi likt denne vognen bedre og bedre for hver gang vi triller denne. Vi har en del vogner, men nå velger vi begge faktisk denne når vi går ut.

Poden her i huset er krakilsk dersom han ikke får se oss når han er trøtt og vi er ute. Vi har OTH, TFK og Cangaroo så vi har vel noen skikkelig gode vogner, men både han og vi liker mye bedre Lambda.

Han sitter som en prins i denne, helt rett og fin sittestilling, og er veldig lett å legge bakover når han skal sove. Det virker også som han syntes det er lunt og godt der for han sover lenge. Han liker også kjempegodt "vinduene" i kalesjen som er på 09 modellen. Han ligger å titter ut og pludrer til forbipasserende.

Vognen er knall god å trille, lett å snu og manøvrere. Poden sitter mye høyere enn både Mistral og Spirit, noe vi alle liker. Setedelen er lett å snu selv med poden i. Stor og ikke minst lett tilgjengelig handlekurv, uansett hvilken vei sittedelen er eller om han sover i den. Greie seler, lett å få på.

Greit å få styret til å passe uansett høyde. Jeg er 1.65 og min mann er 1.98 og den passer greit til begge to.

Utrolig lett å slå sammen, et trekk i to knapper og vognen folder seg utrolig lett sammen, løft bare på styret og den er slått opp. Tar grei plass i bilen, ikke mer en spirit iallfall. Mulig litt mindre. Hjulene folder seg greit under vognen.



Tror faktisk ikke jeg kommer på noe jeg kan tenke som negativt med denne vogne.

Vi har 60 hjulene og de er mye bedre en de 59 som er standard og er de samme som på Spirit. Og vi valgt håndbrems og det angrer jeg ikke på:)

 

Powered by JReviews