Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

Nesten Perfekt

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av mille og løva
March 02, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Vi har bare brukt vognen i 6 mnd nå,derav 2 mnd i sporsdelen. Så her er mine erfaringer så langt :)



Var kjempe fornøyd med bag delen. Lun, og enkel å ta av å bære med seg. Men fikk desverre bare brukt den i 4 mnd før mini fikk for liten plass. Vet at baggen er av den største på 3 hjulinger, men med ekstra klær, pose og kanskje en litt klaustrofobisk baby ( Likte plutselig ikke å ligge der lenger) ble den for liten. Fikk også mye bruk for regntrekket. Så ingenting negativt å si her



Sportdelen har jeg nettop begynt å bruke og egentlig det eneste som trekker ned der er jo at jeg ikke kan snu den mot meg. Når mini er så liten enda, blir han litt langt unna. Og liker ikke noe særlig regntrekket. Blir skikklig stivt når d er kaldt ute og tar opp mye plass når en ikke bruker d. Så er d nesten umulig å komme til handlekurven nå når jeg må ha full liggestilling hele tiden.



Ellers er d bare positivt å si. Full liggestilling, enkel å trille (feks inni små butikker og inn ut av heis), overaskende stødig, tar opp liten plass, gode bremser. Er ganske høy så stilling på håndtaket passet meg perfekt, regulerbart fotbrett... Osv.



Alt i alt er jeg veldig fornøyd, har trillet rundt i det værste snøfallet i Oslo på 20 år og ikke hatt noen problemer. Har kjøpt meg en ekstra vogn som jeg også kan ha til han blir litt større, der han er vendt mot meg.

 

Powered by JReviews