Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Freestyle 3 XL Comfort
 

God Vogn!!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Mayne
February 17, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg har stort sett vært veldig fornøyd med denne vogna. Var litt skeptsk før jeg kjøpte den, for jeg hadde lest så mange negative omtaler. Det syns jeg ikke den fortjener. Jeg har en jente som er større enn gjennomsnittet, og hun fikk god plass i bagen til hun var nesten syv måneder. Da hadde jeg uansett ikke kunnet hatt henne i en bagvogn ettersom hun da ville opp og se rundt seg. Nå når jeg har skiftet til sportsvogndelen elsker hun vognen. Syns det er kjempepositivt at sportsvognen kan vendes(en av grunnene til at jeg valgte denne vognen). Vognen er dessuten lett å trille. Skal jeg si noe negativt om den er det litt tyr å når den punkterer(vanskelig å få slangen ut) og så ruster den hvis du ikke er litt nøye med å rengjøre hjulene etter å ha vært ute i snø og salt. At kallesjen bråker syns jeg ikke er noe stort problem i det hele tatt, og at den er ustabil skjønner jeg ikke, det må i tilfelle være om en har store og tunge stellevesker på styret.



Alt i alt syns jeg dette er en grei vogn, og den koster også mye mindre enn mange av konkurrentene. Her syns jeg du får mye vogn for pengene.

 

Powered by JReviews