Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Sitty
 

Fantastisk trille!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av ***
February 15, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 31, 2009

Jeg har hatt brio sitty triller, en lånt og en ny. Den som var lånt er nå tilbake hos sin eier og i bruk av barn nummer 5 i løpet av 9 år. Bortsett fra litt slitasje på stoffet er vogna fremdeles akkurat like god som ny. Kvaliteten er upåklagelig!



Det er en enkel trille, som ikke kan ta rollen som en fullverdig sportsvogn, men til det bruket den er ment er den strålende. Vi har brukt den masse som til-og-fra bhg vogn, og til å trille tur med når barnet ikke skal sove. Den er god å trille, og barnet sitter veldig godt i den, samtidig som det har full oversikt og sitter veldig fritt. Barna mine elsker den =)



Den er super også i den perioden hvor barnet går mye selv, men fremdeles kan bli sliten og vil sitte å hvile seg ett lite stykke. Fungerer også bra for litt eldre barn som er nesten sluttet med vogn, men som trenger den i spesielle situasjoner som ferier, 17.mai tog, lange byturer o.l

Den er liten og lett. Siden det er ordentlige hjul på den fungerer den også på underlag hvor lette triller med små hjul (type paraplytrille) ikke kommer fram.



Den blir liten sammenlagt, men har man på kalesje og ratt (ekstrautstyr) så blir den litt større. Skal man mye inn og ut av bil ville jeg vurdert å droppe ekstrautstyret. For oss som bruker den som turvogn er rattet en moro finesse for de små =)



Et meget godt kjøp!



Om dere vil se flere bilder av trillen har jeg laget en bildetråd inne på forumet:

http://www.barnevognguiden.no/forum/barnevogndebatten/brio-sitty-bilder.html

 

Powered by JReviews