Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Babyvogn kombi
 

Passe fornøyd

Tilfredshet:
 
4.0
Omtalt av ***
February 13, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Vi kjøpte Brio kombi da vi fikk vårt første barn i 2005.

Synes vogna fungerte veldig godt som babyvogn da den har veldig god demping. Bagen kunne har vært litt større, men sammenlignet med andre kombivogner så har den grei plass. Pluss for lufting i kalesjen, og på vår modell har den gode reflekser. Romslig sportsvogndel, begge barna våre har sovet i vogna med skinn+ voksipose og hatt god plass likevel. Fordel at sportsbøylen kan legges ned.

Likte også veldig godt vendbart håndtak, vi gikk mye tur det året jeg var hjemme i permisjon og brukte denne funskjonene mye, både for å beskytte mot sol og vind, og når vi gikk i bratte nedoverbakker snudde vi vogna slik at babyen slapp å ligge med hodet nedover.

Vogna har også stor plass under, plass til flere handleposer med mat =)



Ulempene er at den er utrolig tung, og den blir stor sammenlagt. Jeg hadde problemer med å løfte den inn og ut av bilen. Synes også den var tung å trille etterhvert som barnet ble større.

Vi var nok litt uheldig med vårt eksemplar, for da den var rundt 6 mnd så begynte problemene:

-Kalesjen begynte å gli bakover, vi har strammet og strammet men det holder bare en ukes tid.

-Hjulene siver luft, og må etterfylles ofte.

-Ene skruen i understellet falt ut og vogna måtte på reperasjon. Dette skjer igjen en stund seinere.

-Teleskophåndtaket ble slarkete

-fotstøtten faller ned hele tiden, et irritasjonsmoment



Om jeg ser bort fra problemene vi har hatt så er jeg midt på treet fornøyd. Vogna har holdt til to babyperioder, så sånn sett holder den seg jo godt tross problemene. Men skal ærlig innrømme at grunnen til at vogna ikke er solgt er pga problemene med den og jeg hadde nok ikke kjøpt denne vogna igjen...

 

Powered by JReviews