Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

Jeg digger denne vognen!!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av MJTbebis09
January 03, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg simpelthen ELSKER denne vognen! Jeg brukte laaang tid på å bestemme meg for hvilken vogn vi skulle ha, og jeg hørte med mange forskjellige folk om hva deres mening var. Utslagsgivende var likevel en fantastisk dyktig dame på Baby-Huset i Haugesund! Hun hadde veldig god kunnskap om mange vogner, inkl denne.



En del av 3-hjulingene har en lei tendens til å velte, og være generelt ustabil, denne er IKKE det i følge "folket".

I tillegg til å være veldig stabil er den også veldig stor og god, baggen er bare noen cm mindre enn baggen til f.eks emmaljunga, og det er jo bra! TFK har blandt de største baggene blandt 3-hjulingene! Selve sportsvogn delen er også veldig stor og god, som igjen er kjekt når vinteren kommer på ny og barna våre er så store at de har begynt å bruke den delen. Da er det fint at det er plass til både tykke poser og annet i tillegg til at barnet har god plass!

Vi så og prøvde sikkert 10 forskjellige vogner før vi bestemte oss for denne, og denne kom best ut på alle punkt!

At den i tillegg blir minimal når man legger den sammen, som forøvrig er gjort på 1-2-3, er jo bare kjempe bra siden vi ikke har en veldig stor bil:)

Om jeg skal nevne en ting som trakk litt ned for min del så måtte det være at sportsvogndelen ikke er vendbar. Men det var kun til jeg fikk vite at de blir mer ustabil om man vender dem, pga tyngdepunktet blir feil, så da var det ikke så farlig allikevel at den var fast Det viktigste for oss var sikkerheten til babyen, og den står høyt på disse vognene:)



I tillegg til å være en kjempe fin vogn, er den altså en veldig god vogn:)

Jeg er ikke i tvil, for meg er det kun en vogn som gjelder, og det er TFK Joggster Twist! Jeg skjønner ikke at jeg vurderte andre vogner en gang ;-)

 

Powered by JReviews