Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Maclaren Techno XLR
 

Flott og komfortabel trille!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av parasoll
December 27, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Ser at ingen har skrevet noe om denne enda. Vi kjøpte den i høst, og bruker den som sentertrille. Veldig fornøyd med at den er enkel å trille, styrer godt og det virker som snuppa sitter og ligger komfortabelt i den (hun er 7 mnd, vi regner med å ha denne lenge!). Virker solid og lite skranglete til paraplytrille å være. Stort pluss for full liggestilling som gjorde at vi kunne bruke den så tidlig til snuppa! Flott at det er vindu i kalesjen. Liker også utseendet veldig godt. Pluss også for at det fulgte med fotpose og seteinnlegg.



Hvis jeg skal nevne noen minus så må det være størrelsen (vi var egentlig på jakt etter en mindre maclaren, men endte opp med denne) - den blir ganske stor (lang) sammenlagt, så det er godt vi nå har en bil med god bagasjeplass. Den får ikke plass på tvers i bagasjerommet til vår Ford Mondeo, så den må ligge litt på skrått. Tror nok en av de mindre maclaren trillene hadde vært bedre egna til å ha fast i bilen. Trekker ikke mye for dette, da maclaren har andre modeller som kan imøtekomme behovet for en mindre trille. Ellers er handlekurven ganske liten, men det må man kanskje regne med på triller av denne typen. Bruker man det ekstra seteinnlegget, blir trilla vanskeligere å slå sammen og kan ikke foldes helt sammen. Siden selene går igjennom innlegget, så blir det jo ikke akkurat til at man tar det ut hver gang heller, så det er litt upraktisk da... Jeg gir også et lite minus fordi reguleringen av ryggen kan være litt kronglete å få til, og fordi sammenslåingsmekanismen på vår må ha en ekstra dytt for å fungere riktig.



Men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Synes ikke det er mye å trekke ned på her, og jeg tror dette er en av de bedre trillene å få tak i.

 

Powered by JReviews